יום שישי, 17 במרץ 2023

אירועים לסוף השבוע, 17 - 19 במרץ

הסליחה עם הפרסום המאוחר, אבל צוק העיתים (כלומר, ההפגנה) גרמו לכך שבקושי נשאר לי זמן לכתוב את הבלוג. 


מגרשים את החורף 

מזג האוויר אמור להיות סביר בשבוע הקרוב, כי כבר (כמעט) אביב. במוזיאון/כפר Museumsdorf Düppel יערכו טקסי גירוש חורף, כפי שהחוקרים מניחים שנהגו התושבים הפרה-היסטוריים של ברלין לעשות. 

צילום יח"צ של המוזיאון מן הטקס
 (© Stadtmuseum Berlin | Foto: Thomas Pfützner) 

שבת/ראשון החל משעה 10:00 (התהלוכות בשעות 11:30, 14:00 ו-16:00) , בתשלום צנוע, פרטים/מיקום

  • בשבת יחגגו גם ב-Revier Försterrei בבלנקנפלדה, חגיגת אביב קטנה (בחינם, פרטים/מיקום) , וזאת במסגרת "יום היער" הגרמני, כך שיתכן ויהיו עוד אירועים ביערות אחרים. 

משחקים אותה

  • בקבוצת הבייסבול הברלינאית Berlin Flamingos עושים ביום שבת פסטיבל לכל המשפחה, מן הסתם גם עם אפשרות להתנסות בספורט, שפה נחשב לדי איזוטרי (בחינם, פרטים/מיקום

  • נישאר לעוד דקה ברייניקנדורף, שבה יתקיים ביום שבת, במתנ"ס הטכנולוגיה של הבצירק, "יום משחקי משפחה" (בחינם, פרטים/מיקום)
  • ועוד משחקים: די-אנד-די בספריית הזיכרון האמריקאית בקרויצברג, בשבת (בחינם, פרטים/מיקום
  • להיפטר ממשחקים ישנים: שוק פשפשים לצעצועים ולדברים של ילדים, ביום ראשון, במארקטהאלה IX (בחינם, פרטים/מיקום




O'Berlin

לא כל כך הצלחתי למצוא פעילויות לכל המשפחה, אבל לחובבי הבילויים אולי כדאי לדעת שיום שישי הוא סט. פטריק ובסוף השבוע יחגגו בכל מקום שיש בו קצת אווירה אירית, רובם אבל בארים ופאבים. 

הדבר הכי קרוב למיקום בלי יותר מדי אלכוהול הוא אירוע ב-Backhaus ב-Weserstraße 168, 12045 Berlin , שבו השכנים שלהם, Crazy Bastard Kitchen יציגו אוכל (די חריף) יחד עם יצירות של אמנים אירים שמתגוררים בברלין. 




le Berlinois 

לא רק האירים חוגגים בסוף השבוע, גם השגרירות של המדינות הפרנקופוניות (כלומר, דוברות הצרפתית) חוגגות "פסטיבל תרבות פרנקופונית". המארחות השנה הן קנדה והאיטי, ועושים את החגים אצל קנדה בבית, כלומר בשגרירות קנדה בשבת. יהיו גם פעילויות לילדים, כולל הקראת סיפורים וכו', וגם כל מיני דברים שקשורים לתרבות דוברת צרפתית. כנראה שלא יהיה תרגום לאנגלית (-: 

שגרירות קנדה, שבת (בחינם, פרטים וכרטיסים בחינם/מיקום

אגדות וסיפורים תוכלו לשמוע גם : 

  • סיפורים על החומה (לילדים) ב"הומבולדט פורום" בשבת ובראשון (פרטים/מיקום
  • הדראג-קינג כריסטיאן לה לונג מקריא את הסיפור Me and My Dysphoria Monster: An Empowering Story to Help Children Cope with Gender Dysphoria ב"ספריית הזיכרון האמריקאית" ביום שבת, וביחד עושים יצירה של מפלצות קטנות (פרטים/מיקום

תודה לכל אלה שתומכים בבלוג .... וקונים קפה
  Buy Me A Coffee

דבר הספונסר 


הסיורים המודרכים בברלין ממשיכים. פה תוכלו לראות מבחר של טיולים בברלין לשבוע הקרוב השבוע למשל תוכלו להשתתף בסיור קלאסי להכרת העיר, סיור אלטרנטיבי (גרפיטי וכו') וסיור מורשת יהודית (להרשמה)

מפת האירועים












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה