יום חמישי, 23 ביוני 2022

אירועים לסוף השבוע של 24-26 ביוני (וגם קצת אחר-כך)

 יותר מהר

יש המון אירועי ספורט בסוף השבוע בברלין. מצד אחד, לאלה שאוהבים לצפות בספורט, מתקיימים "משחקי הגמר הגרמניים". משום מה החליטו להפוך את משחקי אליפות גרמניה במספר ענפי ספורט לאירוע ספורט אחד גדול - מה שאומר שאליפויות גרמניה באתלטיקה קלה, התעמלות קרקע, קרב חמש, התעמלות אמנותית, טריאתלון ועוד ועוד - כולן מתקיימות בברלין בסוף השבוע ואתם יכולים לצפות בהן. 

die finals - בכל רחבי העיר ובסוגי ספורט שונים


  • אבל פה זה לא נגמר. בשבוע שעבר התקיימה בברלין "הספיישל אולימפיקס" של גרמניה, וביום שישי בערב יתקיים טקס הנעילה, שמבטיח להיות חגיגי במיוחד ועם זיקוקים 
  • באופן מתאים לנושא הקודם, יתקיים בטמפלהוף בסוף השבוע המירוץ "Inklusionslauf" לשילוב בעלי צרכים מיוחדים. 
  • ועדיין לא הגענו למה שהוא לדעתי גולת הכותרת של סוף השבוע לחובבי הספורט הצעירים בברלין השבוע: באזור האיצטדיון האולימפי יתקיים בסוף השבוע יריד ספורט לכל המשפחה, שבו מועדונים שונים ידגימו את סוגי הספורט שלהם וינסו לגייס ספורטאים חדשים. מניסיון, מדובר בחוויה מהנה וגם מתישה (לילדים שחוזרים עייפים ועמוסי חוויות)



יותר גבוה

בסוף השבוע תוכלו בין היתר לבקר בתערוכה האווירית ILA, באזור שדה התעופה שונפלד לשעבר. בסלון האווירי תוכלו לראות דגמים חדשים, לשמוע הסברים על אווירונאוטיקה ולראות כל מיני פלאים טכנולוגיים. הכניסה - בתשלום. 

25-26 ביוני, Messestraße 1 12529 Schönefeld (ר' מפה למטה) 

יש גם אסטרונאוטים (צילום של הדפ"א)


יותר יפה

מה יותר יפה מקרנבל של ילדים? ביום שישי תתקיים צעדת "קרנבל תרבויות העולם של הילדים" בקרויצברג. יוצאים ב-12:00 מעיריית קרויצברג, והחל מ-14:00 תתקיים מסיבת רחוב לילדים ב-Theodor-Wolff-Park 





ועוד בתחום היופי, אבל יותר בכיוון של מבוגרים ומתבגרים: 
  • ביום הפתוח של האדריכלות שמתקיים בשני ימי סוף השבוע, תוכלו לבקר ולקבל הסברים על פרויקטים מעניינים (בגרמנית). יש עיצוב פנים, אדריכלות נוף וכמובן גם "סתם" אדריכלות ושימור מבנים. לאלה שממש מתלהבים (או שלומדים את התחום), אפשר לבקר גם במשרדים שונים (פרטים)



יותר חזק

ירידי הקיץ ממשיכים בכל הכח. בין היתר, בכל יום תוכלו לבקר ביריד הקיץ הברלינאי, Berliner Volksfestsommer . היריד מתקיים - כמו שמכירים ותיקי הבלוג - ב"מרכז הירידים", ה-Zentraler Festplatz, מקום שמיועד בדיוק לדברים כאלה אבל די משונה להגיע אליו. הכניסה ליריד חינם (ויש הנחה של המתקנים בימי רביעי), ויהיו גם זיקוקים כל מוצאי שבת. 

  • פתוח בימים רביעי-ראשון בכל שבוע עד 31 ביולי, בין 14:00 ל-22:00 (בסופ"ש עד 23:00)
  • מסומן במפה שבתחתית הרשומה בבלוג. כתובת להגעה בתחבורה ציבורית, אופניים או רכב: Zentraler Festplatz Berlin Kurt-Schumacher-Damm 207 13405 Berlin (קווים X21, M 21, N 21 עד Am Festplatz) 

עוד מסיבות רחוב: 
  • ביום שישי אחה"צ באזור Karnoldaplatz בנויקלן (פרטים), כמו גם ליד תחנת הרכבת Wutzkyallee
  • ביום שבת ב-Ruhrstraße בווילמרסדורף עם הרבה אנשי תרבות ובידור עממי 

יותר ירוק

ה"ימים הירוקים" בפוטסדמר פלאץ כוללים שוק צמחים, סדנאות, מוזיקה, אמנות רחוב, וכמובן משאיות אוכל, כדי שלא נגווע ברעב. 

פוטסדמר פלאץ, שישי עד ראשון, כניסה חופשית 






תודה לכל אלה שתומכים בבלוג .... וקונים קפה
  Buy Me A Coffee

בנוסף, תוכלו להשתתף בסיורים מודרכים בברלין -  בכל ימות סוף השבוע - סיור קלאסי להכרת העיר וסיור מורשת יהודית 

מפת האירועים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה