יום שישי, 13 בספטמבר 2013

אירועים למשפחות בברלין בסוף השבוע הקרוב


שישי: מועדון הקידוש של ריקה-שטראסה - מבוטל עקב יום כיפור

היום לא תתקיים פעילות לילדים בבית הכנסת של ריקה-שטראסה, עקב יום כיפור

שבת: היי, הביטו למעלה!*

הפארק במקום ששימש את שדה התעופה טמפלהוף יהפוך ביום שבת. למרחב לפסטיבל עפיפונים. כניסה חופשית . עוד באזור טמפלהוף/נויקלן - פסטיבל כדורי קש בריקסדורף (Karl-Marx-Strasse ב-U7). גם כאן הכניסה חופשית. 

במידה ואתם מתגוררים בדרום ברלין, בליכטרפלדה יתקיים ב-Lilienthalpark פסטיבל אווירי. 

אבל זה עוד לא הכל. בשדה התעופה וילי ברנדט (זה שעדיין לא נפתח) יתקיים בימים שבת וראשון פסטיבל שיכלול סיורים במקום, מכוניות משטרה ומכבי אש ועוד. כניסה חופשית. 

===
(*) למי שהכותרת מצלצלת לו מוכרת, "היי, הביטו למעלה" היה ספר של אוריאל אופק על "עלילות חיל האוויר הישראלי לבני נעורים" שיצא בשנת 1968 וישב בספריית הילדות המאוד ממלכתית שלי. מסתבר שתוכלו להוריד אותו בחינם פה . אין שם סיפורים על יהלום בקצה, בני נעורים היו פעם הרבה יותר תמימים.  

ימי הביניים במצודת שפנדאו 

עם מרתף העטלפים והמוזיאון שמלא בחרבות אבירים, מצודת שפנדאו שווה ביקור בכל יום בשנה. אבל בסוף השבוע הקרוב יתקיים שם פסטיבל ימי ביניים כולל מופעי אבירים, עבודות יד אופניות וכו'. 
הכניסה בתשלום, בימי שבת וראשון. 

מסיבות רחוב נוספות 

ברלין מנסה לנצל עד כמה שאפשר את הטיפות האחרונות שנשארו מן הקיץ, ובסוף השבוע הקרוב יתקיימו בין היתר מסיבות רחוב ב-Prager Platz בווילמרסדורף, ב-Hauptstrasse בשונברג, ב-Marienplatz בקרויצברג (ובמקרה זה מדובר ב-Berlin Lacht - פסטיבל לתיאטרון רחוב), ב-Alt Marzahn (שבמרצאן, כמובן), וגם ב-Breite Str בפאנקו. בכולן הכניסה חופשית. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה