יום שישי, 16 ביולי 2021

אירועים לסוף השבוע של 16-19 ביולי , וגם קצת לאח"כ

 פסטיבל מוזיקת רחוב

באזור שרלוטנבורג (Breitscheidplatz  ו-Budapester Straße , ליתר דיוק) מתקיים בשישי / שבת פסטיבל מוזיקת רחוב עם מספר בימות בידור. כ-20 אמנים ישתתפו בפסטיבל, ששמו EU4YA ; ההשתתפות חינם. 


ולממש קטנטנים, שתי סדנאות מוזיקה לתינוקות ופעוטות, בשבת (11:00), בני 1-3 מוזמנים לשמוע את הקונצרט Mein Cello Umbra ; בראשון (12:00) יהיה זה האקורדיאון שמככב בקונצרט לתינוקות עד גיל שנה וקצת 

כתובת : Adalbertstraße 23B, 10997 Berlin (תחנה : Moritzplatz ) 


יש ירידים! 

בהלרסדורף וב"צנטרלר פסטפלאץ" שברייניקנדורף פתחו ירידים, בתקווה שהקורונה לא תסגור להם אותם. 

  • בהלרסדורף : לונה פארק / יריד קטן לילדים ב- Alice-Salomon-Platz (ליד תחנת U5 הלרסדורף), עד יום ראשון . כניסה חינם (המתקנים כמובן לא) 
  • ברייניקנדורף : נפתח היום (16 ביולי) יריד שמתכונן להמשך עד 29 באוגוסט, עם המוני מתקנים , דוכנים וכל השאר. היריד פתוח בימים רביעי עד ראשון מ-14:00 (כלומר סגור בשני-שלישי)  ותנאי הכניסה כוללים בדיקה שלילית, תעודת מחלים או חיסון מלא, ושימוש ב-Luca App . הגעה : אוטובוס M21 מתחנות U7 Jakob-Kaiser-Platz או U6 Kurt-Schumacher-Platz ). 



זאת ועוד

  • ב-Revier Südost בשונוויידה יש בשבת בצהריים את ה-Subaermarkt (שוק מעצבים וכו'), ובשישי/שבת בערב מופע אקרובטיקה LuftFest (פרטים)

  • ואם כבר מדברים על קרקס - בשבת/ראשון ב-FEZ: "קרקס על המים" (כניסה בתשלום, פרטים)
  • "תצוגת אופנת ימי הביניים" ביום ראשון במוזיאון דיפל (Düppel) שבקצה דאהלם (בתשלום, כתובת : Clauertstraße 11, 14163 Berlin , כ-20 דקות הליכה, או אוטובוס 115, מתחנת צלנדורף). 
  • בגני בריץ פותחים את "כפר החימר" שלהם שכולל פעילויות שונות לילדים עם חימר. שבת ראשון, אבל גם במהלך השבוע (פרטים)

להמשך השבוע (כולל קייטנות)

אשמח להציע רעיונות על קייטנות למעוניינים*ות. בכל מקרה, יש כמה קייטנות ששווה להירשם אליהן 

  • בשבוע הבא (כלומר החל מן ה-26 ביולי) יתקיים "מחנה קיץ" לילדים בחב"ד אלכסנדרפלאץ, למעוניינים . ההרשמה עד יום ראשון הקרוב (כלומר, 18 ביולי) - מהרו. לתשומת לבכם שמן הסתם שומרים שבת (ותשעה באב) בחב"ד. טופס ההרשמה 



ומה עם המבוגרים? 
  • צוזאמן מציעים פעילות ט"ו באב ביום חמישי בערב, שכולל קומזיץ ומוזיקה. יש להירשם מראש (פרטים)

  • אולי יתאים גם למתבגרים שביננו - במהלך השבוע יתקיים הפסטיבל המקוון A Maze - שמוקדש לאמנות המשחקים ולמשחקים אמנותיים . יש שם בהחלט כמה וכמה סשנים שנראים מרתקים למי שמתעניין בתחום או סתם אוהב להתנסות במשחקים קצת יותר מיוחדים. בד"כ הפסטיבל מתקיים גם אוף-ליין, וכמובן שמוזיאון משחקי המחשב הברלינאי משתתף בחגיגה, אבל השנה למרבה הצער רק אונליין - מה שאולי מתאים לאחת הצורות היחידות שאנחנו מתקשרים האחד עם השני בימי סגר ולוקדאון. 


  • מצעד הגאווה של מרצאן מתקיים בשבת (מ-12:00), ויוצא מ-Helene-Weigel-Platz. את המצעד מארגן ארגון להטב"ק של המהגרים דוברי הרוסית והמוקד הוא זכויות להטב"ק במדינות בריה"מ לשעבר ובראשן רוסיה - בהחלט נושא חשוב להצטרף להפגנה, גם אם את לא רוסיה, אלא אוקראינית. עוד אירועי גאווה בברלין 

צריכים עזרה? 

  • עוד משהו קטן - באזורים מסוימים במערב / דרום מערב גרמניה יש עיירות מוצפות. אם יש בין קוראי יש כאלה שנמצאים בסיכון להתפנות מביתם, או שכבר התפנו - בואו ננסה לנצל את דף הפייסבוק שלי לחבר אתכם למשפחות ברלינאיות שיוכלו לארח אתכם לכמה ימים, להפעיל לכם את הילדים בזמן שאתם מנסים להתרוצץ בין בירוקרטיות או לסייע לכם עם דברים שאיבדתם (צעצועים, ביגוד, ספרים). 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה