יום חמישי, 21 במאי 2020

ברלימאמא לשבוע עד 28 במאי

תודה על כל הפידבקים הנחמדים מן השבוע שעבר!

גם השבוע מנסה בעקשנות לחזור לשגרה ולקוות שמתישהו, אם אני אכריח את השגרה לחזור, היא גם תחליט לעשות כן. אין איזה רעיון ניו-אייג'י כזה?

שבועות 

שבועות נחגג השנה בימים חמישי/שישי ( 28-29 במאי). אין חופש לגרמנים, אבל מספר ימים אחר-כך חוגגים בגרמניה את ה-Pfingsten, המקבילה הנוצרית של שבועות (נקראת פנטקוסט בעברית צחה, שהיא כמובן מיוונית-צחה), ואז החנויות תהיינה סגורות ביום שני, 1 ביוני , אבל עוד חזון למועד. 

בינתיים אנחנו עם שבועות ויש אפילו מספר אירועי שבועות בעיר (או אונליין בזום) : 
  • ביום ראשון, 24 במאי, שוקי וגלית מן הפטיסרי "שוגה" יציגו ב"זום" איך מכינים עוגות גבינה. (19:00 בזום, פרטים) , יצוין, כי בית הקפה גם פתוח כרגיל למבקרים , תוך שמירה על כללי הריחוק וכו'. 
  • ביום שלישי, 26 במאי, יתקיים אירוע שבועות עם עתר וטינקה, הבובה המופלאה (10:00 בזום, פרטים




אירועי אוכל

אירועי האוכל הם העיקריים שקורים בחוץ (אתם כמובן מתבקשים לשמור על ריחוק-חברתי) - כמעט כל השאר קורה בזום... 

  • "גולדה" פופ-אפ ב-Cafe Dodo ב-Dunckerstr בפרנצלאוור ברג: סביח , שווארמה עוף וגם מנות אחרונות של קפה דודו, חמישי-שבת 13-19 (פרטים)
  • ספארי סייג' - כמעט כמו "פעם", לפני הקורונה, שוק אוכל בסייג' שמוקדש כמובן להצלת המועדונים ושאר הסצנה, חמישי-ראשון עד 21:00 (פרטים)



תערוכות מעניינות 

כן, המוזיאונים חזרו ואיתם גם תערוכות מעניינות. כמובן שצריך לשמור על הכללים וכו' - אבל שווה לראות. למשל, ב-Kupferstichkabinett מתקיימת עד 16 באוגוסט תערוכה של עבודות רישום של אמני הפופ הגדולים, תחת הכותרת : Pop on Paper: Von Warhol bis Lichtenstein . יש להזמין כרטיסים מראש לפי התקנות החדשות

וורהול ב"קולטורפורום" , צילום של David von Becker עבור ה-SMB

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה