יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

מאונט מיטה - נראה אתכם מטפסים על ההר הזה...

ברלין מלאה במתקני ספורט אתגרי שמתאימים גם לילדים גדולים יותר ולבני נוער. חלקם מתאימים גם לעונת החורף, חלקם מתאימים רק לקיץ, כולם כיפים למי שלא משקשק בגבהים! 

ואפילו בתוך המבחר הזה (שאני מבטיחה שאכתוב עליו), אתר Mount Mitte (מאונט מיטה) מושך תשומת לב. זה מתחיל מן המראה החיצוני. הילדים נידנדו לי ללכת לשם עוד הרבה לפני שהם היו בגובה מתאים להגיע לשם - עם הטראבי והחיפושית התלויות באוויר והצורה המיוחדת של כלל המתקן. 


טראבי על הגובה

זה ממשיך עם המתחם עצמו, שלמרות שהוא מן הסתם מסחרי לחלוטין, מזכיר קצת את "ברלין של פעם" (ולא פלא - הוא פעם היה ממוקם על גבול החומה בפרידריכסהיין, באחד מן השטחים המופקרים שנפלו בינתיים טרף לג'נטריפיקציה). יש בו לצד מתקן הספורט האתגרי גם מגרשים לכדורגל או כדורעף חופים, באר חוף וכמובן גם ארגז חול, כך שאם אתם באים בהרכב משפחתי מגוון (ילדים גדולים ואמיצים לצד מבוגרים פחדנים וקטנטנים חובבי התפלשות בחול), עדיין אפשר למצוא פתרון לכולם (כמובן שיצוין שילדים מתחת לגיל מסוים זקוקים לליווי של מבוגר בעלייה למתקן הספורט האתגרי). 

המתקן מורכב ממספר רמות או שלבים - חלקם יותר מפחידים, חלקם פחות מפחידים; חלקם מתאימים רק מגובה 1,40, לחלקם מספיק גובה 1.30; והמדריכים הידידותיים (ודוברי האנגלית) יסייעו לכם במידה וחלילה קצת נתקעתם. 

לצד המתקן המרכזי, יש במתחם גם את "נדנדת המוות" (ככה לפחות הילדים שלי קראו לה) - נדנדת ענק שלמעשה כמעט וממלאת את פנטזיית הילדות האולטימטיבית, של לעשות סיבוב שלם עם נדנדה. מומלץ ביותר!!! אולי אפילו יותר מאשר העלייה על המתקן האתגרי. 

בקיצור - נצלו את החופש הגדול ואל תוותרו על ביקור ב"מאונט מיטה". 

Caroline-Michaelis-Straße 8, 10115 Berlin 
הגעה: Nordbahnhof (או תחנת Naturkundemuseum של U6)
מחירים: 15 - 22 אירו 

עוד בסביבה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה