יום רביעי, 29 ביולי 2015

אירועים בברלין בין ה-31 ביולי ל-2 באוגוסט

"ברלין צוחקת" וירידים אחרים

באלכסנדרפלאץ ממשיך היריד "ברלין צוחקת" שכולל את האטרקציות הרגילות של מסיבות הרחוב (דוכני אוכל, דוכני שטויות, קצת מתקנים), עם מופעי תיאטרון רחוב. 
עד ה-9 באוגוסט, כל יום

תמונה: המארגנים


גם היריד הגרמני-אמריקאי ממשיך כל יום, עם מתקנים דמוי לונה-פארק, דוכני אוכל ואמריקאנה (פסל החירות מפיברגלאס וקיטש דומה). בימי רביעי, העלייה למתקנים במחיר מוזל.


ריטר ספורט בני חמש

חנות הדגל של ריטר ספורט חוגגת יומולדת חמש, וכמו כל בת חמש, גם היא אוהבת שוקולד ביומולדת. איזה מזל שיש המון שוקולד בחנות, נכון? בשבת/ראשון תתקיימנה בחנות הדגל המון הפעלות, כולל פעילויות יצירה וכמובן אפשרויות לראות הכנת שוקולד. יהיה גם רדיו טדי 
Französische Str. 24 | 10117 Berlin (תחנת Stadtmitte)




בועות סבון ב-FEZ

ב-FEZ הכינו סוף שבוע מלא בפעילויות בנושא בועות סבון, כולל כאלו ענקיות. אם מזג האוויר יהיה נחמד, תוכלו לשחק בגינת משחקים של מים, לשכור סירה ועוד. 
בתשלום צנוע. 



זאת ועוד

  • פסטיבל בווארי בעיר העתיקה של שפנדאו
  • "קיץ בעיר" בברייטשיידפלאץ ׁ(עד ה-16 באוגוסט) 
  • אם עדיין לא הספקתם, הסוף שבוע הקרוב יהווה הזדמנות אחרונה לתערוכת הפנדות במוזיאון הטבע (פרטים)

תמונה: מתוך וידיאו של מוזיאון הטבע וה-WWF

  • שוק אוכל רחוב ביום ראשון (כאירוע קבוע עד סוף אוקטובר) בקולטורבראווריי   ; ושוק נוסף קבוע ב-Neue Heimat
  • ומי שמחפש אוכל במקומות קצת רחוקים (או סתם רוצה לשלב את האוכל עם טיול), מוזמן לנסוע בשישי/שבת עד הוהנשונהואזן, לפסטיבל גריל שיכלול גם טירת קפיצות ואטרקציות דומות לילדים . הכניסה בתשלום (2 אירו). Wartenberger Hof. Woldegker Straße 5 (מרחק הליכה מתחנת Wartenberg של ה-S)


קבלות שבת ואירועים קבועים 

יש פעילות לילדים לקראת שבת ב"במבינים" מערב (Brandenburgische Str) ובריקה-שטראסה חדר הילדים פתוח לפעילות. פעילויות דת נוספות לילדים בברלין ניתן לראות פה.

מקור: אתר במבינים
עוד פעילויות קבועות בסוף השבוע הן הפעולות של השומר הצעיר (פרטים בפייסבוק) ושל תנועת הצופים דרך "קומזיץ" (פרטים על תנועות נוער עבריות בברלין בקישור הבא) . ב"תודנקה" יש מדי פעם גם כן מפגש  בימי שבת - כדאי לבדוק עם המארגנים 

פעילויות ואירועים בברלין בהמשך השבוע


עוד בהמשך השבוע, היריד הגרמני-אמריקאי ליד תחנת הרכבת המרכזית. שילוב של מיני-לונה פארק עם מתקנים, דוכני אוכל, רודיאו (ושאר דברים "אמריקאים" בשיא טוב הטעם). כל יום, עד ה-16 באוגוסט 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה