יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

אירועים לסוף השבוע האחרון של אוגוסט: 29 - 31 באוגוסט

קבלות שבת 

יש פעילות לילדים לקראת שבת ב"במבינים" מערב (Brandenburgische Str) . פעילויות דת נוספות לילדים בברלין ניתן לראות פה.




פסטיבל הפרחים בווייסנזה

ה-Berliner Allee , הרחוב הראשי של שכונת וייסנזה, יסגר לרגל מסיבת הרחוב הגדולה הזו, שבה באופן מסורתי גם נבחרים "מלך ומלכת הפרחים". יהיו זיקוקים (ראשון בלילה), בימות בידור, אוכל וכמובן פרחים. הכל מסביב לאגם וייסנזה ובפארק הסמוך.
Weißenseer Blumenfest
פארק וייסנזה, ברלינר אלה והרחובות הסמוכים (תחבורה: M4 או M13 עד Indira Gandhi Str)





שישי/שבת/ראשון : מסיבת רחוב בווייסנזה, כולל זיקוקים ביום ראשון בערב


פסטיבל צמחוני/טבעוני באלכסנדרפלאץ

כל שנה מארגנים פעילים צמחוניים וטבעונים את הפסטיבל הזה, שישכנע גם אומניבורים שסטייק מסייטן יכול דווקא להיות די טעים. האווירה ידידותית, יש עומס בינוני בד"כ בדוכנים הבאמת "שווים" (כלומר, שהאוכל בהם אינו מזכיר את תעמולת הזוועות של אוכלי הבשר נגד הסיכון שבטעימת נקניקיית סויה). יש כמובן גם בימת בידור, דוכני הסברה, ויצרנים של מוצרים טבעוניים אחרים (נעליים וביגוד, קוסמטיקה וכו' - כידוע בברלין יש אפילו חנות לאביזרי מין על טהרת הטבעונות).

Vegan Vegetarisches Sommerfest
ימים שישי/שבת/ראשון באלכנסדרפלאץ
כניסה חופשית (האוכל כמובן בתשלום)



שישי/שבת/ראשון: פסטיבל צמחוני-טבעוני באלכסנדרפלאץ

שבת/ראשון: מסיבת רחוב באזור הנמל הישן

ברלין היא לא ממש עיר נמל, אבל פעם לנמלי הנהרות של ברלין הייתה גם חשיבות מסחרית. ברובע מיטה, שומר הנמל הישן של ברלין וכל שנה נערכת שם מסיבת רחוב שנתית. בין הפעילויות המתוכננות - משימות לפיראטים צעירים שמתכנן המתנ"ס המקומי, Kreativhaus; ספינות עתיקות; אוכל; מוזיקה ועוד
Hafenfest im Historischen Hafen Berlin
ימים שבת/ראשון, החל מ-11:00
כניסה חופשית




לבקר את אנג'י (שבת/ראשון)

בסוף השבוע מקיים המשטר הפדרלי "יום פתוח" גדוש באירועים שבו יהיה ניתן לבקר במבחר משרדי ממשלה ובנייני ציבור (ובינהם גם לשכת הקנצלר/ית). בחלק מן המקומות יש גם תכנית מיוחדת לילדים. באופן נורמלי, האירוע הזה היה צריך להיות ה-אירוע של סוף השבוע, אבל בסוף שבוע כזה, עמוס באירועים, הוא רק עוד אפשרות (מעולה).
Einladung zum Staatsbesuch 2014 (פרטים באתר) לחיפוש אחר פעילויות מתאימות לילדים, הוסיפו "Angebote für kleine und große Kinder" בתפריט שבצד ימין והפעילו את החיפוש, שנית


אנג'ייייי! 

שבת/ראשון: מסיבת רחוב ברידסהיימר פלאץ

ברידסהיימר פלאץ שבווילמרסדורף החליטו לחגוג את סוף הקיץ עם מסיבת קיץ שתכלול פעילויות לילדים, מסלול מכשולים, מוזיקה, דוכני מזון ועוד.
Rüdi-Net-Sommerfest
שבת/ראשון ב-Rüdesheimer Platz (בקרבת תחנת U3 באותו שם)
כניסה חופשית



שישי/שבת: פסטיבל ג'ז בפארק הארי ברסלאו בשטגליץ 

מאחורי קניון "בולווארד" בשלוסשטראסה בשטגליץ מתקיים כל השבוע פסטיבל ג'ז, עם הופעות חינם. יהיו גם כל מיני אירועים מסביב, כמו הגרלה וכמובן ניסיונות לפתות אתכם לרכוש דברים בקניון הצמוד.
Jazz Boulevard Berlin
ב- Harry-Bresslau-Park (תחנת רכבת Schloßstr של U9)
כניסה חופשית, שישי ב-17:00; שבת מ-10:00

ג'ז בשטגליץ

רק שבת: מסיבת רחוב ב-Düsseldorfer Str

גם בדיסלדורפר-שטראסה בווילמרסדורף יחגגו בשבת, עם מוזיקה, דוכנים עם אוכל מזרח תיכוני (מקפריסין, איראן, לבנון; אבל גם מסין) ועוד. יהיו הפעלות מיוחדות לילדים.
3. Düsseldorfer Straßenfest
ב-Düsseldorfer Straße בין Uhland להוהנצולרנדאם (תחנת רכבת U Hohenzollernplatz של U3)
כניסה חופשית, שבת בין 10:00 ל-22:00


עוד בשבת, פסטיבל בפארק הרצברג בליכטנברג, בשם Herzberg Lichter. גם כאן, הכניסה חופשית
Herzbergstraße 79 10365 Berlin
טראם M8 , 27, 17 או 37 עד Ev. Krankenhaus KEH




רק ראשון: פיקניק למשפחות בדומאנה דאהלם

רדיו פרדיזו ודומאנה דאהלם מציעים פיקניק משפחות אורגני ביום ראשון במתחם החווה / מוזיאון חקלאי. הביאו את השמיכות, הכלים והאוכל; לבידור דואגת תחנת הרדיו, ויהיו גם דוכנים שיציעו אוכל אורגני בתשלום.
Domäne Dahlem Familienpicknick
ב-Domäne Dahlem (כתובת: Königin-Luise-Straße 49, 14195 Berlin, תחנת Dahlem Dorf)
כניסה חופשית




זאת ועוד

יש כל מיני אירועים שוליים, או שלפחות לי נראים פחות מעניינים (כמובן שאם יוצא לכם להשתתף ואתם חולקים על דעתי - אשמח לשמוע שטעיתי!)
  • פסטיבל היין של שפנדאו - העיר העתיקה של שפדנאו חוגגת בשישי/שבת/ראשון פסטיבל יין, עם דגש על יינות גרמניים. מכיוון שבאופן כללי יש הרגשה של "עיר קטנה" בביקור בשפנדאו, יכול להיות שזה יקסום. ב-Altstadt Spandau (תחנת U7 באותו שם). 
  • בשבת/ראשון, יקיים ה-KPM, יצרן הפורצלן המלכותי, "מסיבת חצר" במרכז ברובע טירגארטן. לא מתאים לילדים קטנטנים, מן הסתם, אלא אם אתם רוצים להתנצל על שבירת אצבעון שעולה יותר מן המשכורת החודשית שלכם. ב-Salzufer (ליד תחנת Tiergarten) 
  • במוזיאון המקומי של רייניקנדורף יערכו מסיבת קיץ שתכלול הרבה מוזיקה, "חפש את המטמון" לילדים, הדרכות בתערוכות וגם שוק של אוכל ואמנות מקומית. Alt-Hermsdorf 35 13467 Berlin (תחנה: Hermsdorf של S1)
  • ואם אתם כבר ברייניקנדורף, ב-Waidmannsluster Damm 81 מתקיים יריד שכונתי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה