יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

פעילויות למשפחות, לילדים ולשאר הברלינאים - בסוף השבוע של ה-21 - 23 בנובמבר

קבלות שבת

יש פעילות לילדים לקראת שבת ב"במבינים" מערב (Brandenburgische Str) ובריקה-שטראסה חדר הילדים פתוח לפעילות. פעילויות דת נוספות לילדים בברלין ניתן לראות פה.

מקור: אתר במבינים


עוד פעילויות קבועות בסוף השבוע הן הפעולות של השומר הצעיר (פרטים בפייסבוק) ושל תנועת הצופים דרך "קומזיץ" (פרטים על תנועות נוער עבריות בברלין בקישור הבא) . ב"תודנקה" יש מפגש חדש ביום שבת הקרוב - בין 11:00 ל-12:00 תהיינה פעילויות לילדים בבניין בית הכנסת של ריקה-שטראסה (Rykestr 53), בקבוצות גיל מקבילות (פרטים בפייסבוק

אבל ביום ראשון: שווקי פשפשים סגורים 

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע יש יום אבל ביום ראשון (הפעם שמו Totensonntag). שווקי פשפשים וירידים סגורים ביום זה (וזה כולל את "עולם החורף" בפוטסדמר פלאץ). 

"שוק היבשות" במוזיאון האתנולוגיה 

קצת לפני ששווקי חג המולד פורצים לחיינו (החל מיום שני הקרוב, ה-24 בנובמבר!), מקיימים ביום שבת במוזיאון האתנולוגיה פסטיבל בשם "שוק היבשות" שכולל מוזיקת עולם, עבודת יד וכל מיני הפעלות לילדים. הפעילויות תעבורנה שבוע-שבוע בין היבשות, החל מסוף השבוע הקרוב ובכל ארבעת סופי השבוע הבאים, של האדוונט. 

מוזיאון האתנולוגיה (Lansstr. 8 14195 Berlin , רחוק-רחוק בדאהלם, טוב לשילוב עם הדומאנה, אם מזג האוויר סביר, תחנת Dahlem Dorf )
יום שבת, החל מ-11:00 (ילדים בחינם; מבוגרים 8 אירו/4 לנזקקי סעד, נכים וכו')

שוק היבשות

פסטיבל תיאטרון בובות ב-FEZ 

ב-FEZ מקדישים את סוף השבוע לפסטיבל של הצגות תיאטרון בובות מכל הסוגים. ילדים יוכלו גם לבנות בובות תיאטרון בעצמם. 


מתי: שבת/ראשון משעות הבוקר 
כתובת:  FEZ ברלין, Straße zum FEZ 2, 12459 Berlin 
תחבורה: חשמלית (27, 63 או 67) עד Freizeit- und Erholungszentrum או רכבת S3 עד Wuhlheide
דמי כניסה: הכניסה בתשלום של 9 אירו למבוגר (כולל שלוש הצגות); 8 לילד

פסטיבל תיאטרון בובות ב-FEZ

ושוב, הם מתחילים! 

יש כל כך הרבה שווקי חג מולד שווים, שאני מקווה שתנצלו את הימים שבין ה-24 בנובמבר ל-22 או ה-23 בדצמבר ותבקרו בכמה. יצוין, כי במהלך התקופה הזו נציע סיורי שווקי חג מולד, עם קצת רקע על מנהגי החג ועל השווקים השונים, בתיאום מראש (במייל שלנו - info at berlinhebrew.com). פרטים ב"השבוע בברלין". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה