יום חמישי, 13 במרץ 2014

סוף שבוע של פורים בברלין

סוף שבוע שמח ומבדח מצפה לנו - עם המון אירועי פורים למשפחות וילדים בברלין (וגם כמה למבוגרים...) . פירוט מלא של אירועי פורים ניתן למצוא בקישור הבא: אירועי פורים בברלין 

כרגיל, סוף השבוע מתחיל עם קבלות שבת - בריקה-שטראסה וב"במבינים"/מזרח (Fürstenwalder Str) יחגגו עם נופך פורימי. ב"במבינים" יאפו אוזני המן ויהיו עוד עיסוקים לקראת החג. 

בשבת ב-11:00 תתקיים המסיבה הגדולה של "קומזיץ" ו"תודנקה" באולם באזור וודינג. יש להירשם מראש באימייל של "ילדים ברלין" או תודנקה. 


ביום ראשון במבינים חוגגים ב-Brandenburger (ב-10:00) וב-Fürstenwalder (בשעה 15:00) . 

אבל ביום ראשון אין רק *שתי* מסיבות של במבינים! בריקה-שטראסה תתקיים ביום ראשון החל מ-11:00 מסיבה והצגה לפורים. 



שעת כושר 

לא שעה, אלא 63 דקות, אם נדייק. זה הזמן שלוקח לרכבת ה"רינג" לחזור לתחנת ההתחלה. ואם המשטרה או גורמים אחרים לא יפריעו, ביום ראשון, בשעה 13:00, אתם מוזמנים לאירוע המוני, ספונטני, של התעמלות ב-S באהן. 

תמונה מאירוע דומה, בשוודיה


לגרש את הנחשים מברלין (או לפחות להשתכר תוך כדי ניסיון) 

פטריק הקדוש גירש את הנחשים מאירלנד, או לפחות ככה טוען המיתוס. כל שנה באמצע מרץ חוגגים האירים במולדתם וברחבי העולם את יום פטריק הקדוש עם תהלוכות, בירה ותחפושות לרוב. השנה החג משתלב טוב עם פורים, וממסיבות פורים תוכלו לנסוע, ביום ראשון, לתהלוכת סט. פטריק שתתחיל בפלנטרוואלד ותמשיך עד לארנה בטרפטו, שם תתקיים מסיבה עם מוזיקה אירית ואוכל בחסות ה-biteclub (הכניסה לארנה בתשלום) 

תמונה יחסית שקטה מסט פטריק בברלין




יומולדת לחתול (ולאיש זקן) 

ביום ראשון, פטרסון ופינדוס יחגגו יומולדת שלושים, בחנות הספרים Georg Büchner בפרנצלאוור ברג. יש להירשם מראש: undercover.buechnerbuchladen@googlemail.com, telefonisch unter: 030/4421301  



מוזיקה וקונצרטים  

באופן מפתיע, מתקיימים בברלין אירועים רבים נוספים לילדים בסוף השבוע, שבכלל לא קשורים לפורים. למשל, זה סוף השבוע השני לפסטיבל המוזיקה Klangwelten , שבו ילדים יכולים גם להתנסות בכלי הנגינה (שבת/ראשון ב-FEZ) 

ואם כבר במוזיקה עסקינן, ביום שבת יתקיים קונצרט "פטר והזאב" בפילהרמונית (בשעה 14:00) ; ביום ראשון יתקיים קונצרט לילדים של סדרת הקונצרטים של התזמורת הפילרמונית עצמה (ב-10:00 וב-11:30) 

אם מוזיקה אלקטרונית מתאימה לכם יותר, ב-MIKZ שבמתחם ה-RAW יתקיים אירוע מוזיקה אלקטרונית למשפחות החל מ-12:00 ביום ראשון. כניסה חופשית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה