יום חמישי, 20 במרץ 2014

אירועים למשפחות וילדים, בסוף השבוע של ה-21 - 23 במרץ

קבלות שבת 

כרגיל יציעו גם ב"במבינים-מזרח" (16:00) וגם בריקה-שטראסה (17:00) קבלות שבת. 

יריד אביב בשפנדאו 

יום חמישי היה היום הראשון לאביב (מבחינה רשמית), ומכיוון שמזג האוויר החליט לציית לסדר הגרמני, אז באמת יש אביב בחוץ. ועם האביב מתחילה העונה הנפלאה הזו, שבה בכל קרן רחוב שנייה מתוכננת מסיבת רחוב. 

היריד הראשון מתחיל כבר בסוף השבוע הקרוב, ליד מצודת שפנדאו, יריד בשם "Frühlings-Spar-Volksfest", יריד אביב חסכוני. מה ש"חסכוני" בו הוא שהמתקנים עולים רק אירו לשימוש, והכניסה ליריד עצמו היא בחינם. 
איפה: ליד מצודת שפנדאו (תחנה: U7 Zitadelle) 
מתי: 21 - 30 במרץ; ימי ב' - ו' 15:00 - 22:00 ; שבת - 14:00 - 23:00 ; ראשון 12:00 - 22:00 


יריד אביב בשפנדאו

פסטיבל מוזיקה בסוני סנטר  

בסוני סנטר יחגגו את האביב עם פסטיבל מוזיקה בשם Herzgrün. כל ההופעות חינם (ויש גם הופעות מיוחדות לילדים), אבל כדי ממש לקבל מקום, צריך לשריין כרטיסים מראש

ההופעה העיקרית לילדים היא "Herzlichen Glückwunsch kleines Huhn" ביום ראשון, ב-15:30 

שישי/שבת/ראשון - כל היום ובחינם, בסוני סנטר. 


אביב גם בבתי ספר שדה

מכירים את המונח "בית ספר שדה" מן הארץ? גם בברלין ישנם מספר "בתי ספר" כאלה (רק בגרמנית קוראים להם "Waldschule", כלומר, בי"ס יער).

ה-Ökowerk שביער גרונוואלד כבר הוזכר פה כמה פעמים וביום ראשון השבוע הוא מציע "סימני דרך" ביער. גם בית הספר שביער פלנטרוואלד מציע משחק סימני דרך ביום ראשון.  

בבית הספר השדה של בוך (Buch) יציעו ביום ראשון הדרכה להכרת היער המתעורר באביב. נדרשת הרשמה מראש (הסיור בתשלום צנוע). לפרטים נוספים




דגמי מטוסים, רכבים וספינות ב-FEZ

ה-FEZ מבטיח הרבה פעילות גם בסוף השבוע הקרוב, הפעם עם דגש על דגמי מטוסים, כלי רכב וספינות. 




זאת ועוד 

שבת, 14:00 - 17:00 שוק פשפשים של צעצועים ובגדי ילדים בגן הילדים "הייליגה מריה-מגדלנה" ב-Weiskopffstr. 12-13, 12459 Berlin (שכונת Oberschöneweide) 

שבת, החל מ-15:00, החלפה ומסירה של זרעים וצמחים, בחנות ה"חינם" Leila בפרנצלאוור ברג. 

ולא מאוחר לחלוטין להתחיל לחשוב על חופשת חג הפסחא מבית הספר (12 - 27 באפריל). כמובן שניתן להנות משירותי ה-Hort של בית הספר, אבל קיימים גם קורסים פרטיים. למשל ה-Music Theatre Workshop (באנגלית, עם הנחיות בעברית/גרמנית) שבסופה יועלה מחזמר (לפרטים נוספים) . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה