יום שישי, 11 באוקטובר 2013

אירועים למשפחות וילדים במהלך סוף השבוע


שישי: מועדון הקידוש של ריקה-שטראסה 

ב-18:00 תתקיים כרגיל פעילות לילדים בבית הכנסת של ריקה-שטראסה.

הסתיו המרהיב 

אולי קר יותר, אבל כל כך יפה! שימו מכנסי גשם ומגפיים צבעוניים ומבריקים, וצאו לאסוף עלים וערמונים לעבודות יצירה.

בגני בריץ יתקיים ביום ראשון פסטיבל עפיפונים ותעופה, כולל טרמפולינות ואמצעים אחרים לחוות קצת אוויר צח בגבהים. לצד דוכני בנייה ויצירה, יהיו גם הופעות של להטוטנים, דוכני איפור ואטרקציות אחרות. הכניסה בתשלום (צנוע יחסית), בגנים גם רכבת-ילדים ושלכת צבעונית. הגעה: קו M44 (עד תחנת Britzer Garten ) ; כניסות נוספות מצפון ומדרום לפארק.

פסטיבל "לופיקוס" - עפיפונים ותעופה בגני בריץ



הסתיו הוא גם עת הקציר, ובדומנה דאהלם, חוגגים בסוף השבוע (גם בשבת וגם בראשון) את ה-Erntefest, חגיגות הקציר המסורתיות שניתן למצוא גם בכפרים ברחבי גרמניה בתקופה זו של השנה. בין ההפעלות לילדים ימצאו גם דוכנים שמוכרים את תנובת החווה החינוכית (והאורגנית).
הכניסה בתשלום (צנוע). ההגעה עם U3 ל-Dahlemdorf או עם אוטובוס M11.

חגיגת קציר אפילו יותר מסורתית מתקיימת ב-StadtGut Blankenfelde , בפאנקו, ביום ראשון. ההגעה, כיאה לכפר "אמיתי", קצת יותר מסובכת: אוטובוס 107 מתחנת הרכבת Pankow עד Blankenfelde Kirche

למלא את הבטן בתפוחים

בקלאדו מתקיים בשבת ובראשון קטיף תפוחים פתוח לציבור הרחב. למעשה, מטרת הקטיף היא "שחרור" העצים מן התפוחים לקראת החורף. ההשתתפות חינם (תרומה לארגון מתבקשת), ואתם מוזמנים גם לקחת איתכם תפוחים הביתה. לפרטים נוספים.

ואם אתם מחפשים מפלט ממזג האוויר

ה-Kinderkulturmonat ממשיך, עם מבחר אירועים לילדים במוסדות תרבות ברחבי העיר. ב-Jugendkunstschule Lichtenberg יתקיים ביום שבת החל מ-15:00 פסטיבל אמנות סתיו לילדים, כולל יצירת מנורות לתהלוכות האור של נובמבר או מסיכות לקראת ההלווין הבא עלינו לטובה בעוד שבועיים. בסוף האירוע, ב-18:30, תתקיים תהלוכת מנורות. ההשתתפות חופשית.

ביום ראשון יתקיים אחר צהריים ה-Handmade Markt ב-Markthalle IX  בקרויצברג.

ובשני הימים של סוף השבוע, תוכלו לנסוע בשעות הערב לסיורי פסטיבל אורות.

וזה עוד לא הכל...

בסוף השבוע (שבת וראשון) תתקיים מסיבת רחוב ב-Müllerstraße בוודינג. (כניסה חופשית כמובן) 

ביום שבת יתקיים גם יום פתוח ב-KPM בטירגארטן, במידה והזעטוטים שלכם לא ישברו שם חרסינות בשווי אלפי אירו. 

תגובה 1: