יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

פעילויות לברלינאים ולכל המשפחה בסוף השבוע של 14 עד 16 באוקטובר

סוף פסטיבל האורות 

זהו סוף השבוע האחרון שבו תוכלו לתפוס את פסטיבל האורות ברחובות ברלין. המיצגים מפוזרים בכל העיר, לא רק במקומות תיירותיים כמו הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת הומבולדט ב-בבלפלאץ (התמונה למעלה) אלא גם למשל ב"מרקישס פירטל" (התמונה למטה) 




גני העולם: מסיבה גדולה לקראת החורף 

גני העולם במרצאן עומדים בשנה הבאה להכפיל את השטח שלהם. באפריל 2017 הם עומדים להיפתח עם תערוכת גנים בינלאומית חדשה, רכבל ועוד. ביום ראשון הקרוב מתקיימת בגני העולם ה"ישנים" מסיבה גדולה לרגל הסגירה לחורף, כולל אפשרות להציץ בפיתוחים החדשים וגם לראות את הגנים הישנים כמו שהם בפעם האחרונה. והכניסה - חופשית.



קומיק-קון

חובבי הקומיקס (או סתם מי שצפה ביותר מדי סרטי/סדרות גיקים אמריקאים) בוודאי מכירים את התופעה: כינוס ענק של חובבי קומיקס שבו לא רק ניתן לרכוש ולהחליף חוברות או מוצרים נלווים אחרים, אלא גם לפגוש את ה"גיבורים". אז עכשיו יש גם קומיק-קון בברלין, ואתם כמובן מוזמנים. המחיר לכרטיס כניסה לא ממש זול, אבל על פניו ההיצע דומה לזה שבארה"ב, כולל כוכבי סדרות/סרטי מדע בדיוני ידועים. 


ילדים עד גיל 12 בליווי מבוגר - בחינם

במרכז הכינוסים Messe 

קומיק-קון


זאת ועוד

  • שבת, 15:30 - תרגול עוגב עם אפשרות לילדים לגעת, בקונצרטהאוז (פרטים)
  • ראשון, 15:00 - סיור מודרך מיוחד לילדים בארמון שרלוטנבורג 
  • שבת - פסטיבל אוכל אפריקאי ב-Haubentaucher (מתחם RAW, הכניסה בתשלום מגיל 12 ומעלה); וכרגיל בנושאי אוכל, גם שוק אוכל הרחוב של הקולטור-בראווריי, בימי ראשון בין 11:00 ל-18:00 

  • ביום ראשון יתקיים גם שוק החלפות (כלומר - ללא כסף) בגרליצר פארק (פרטים

בהמשך השבוע: קבלות שבת ואירועים קבועים

בריקה-שטראסה חדר הילדים פתוח לפעילות. פעילויות דת נוספות לילדים בברלין ניתן לראות פה.


סדנאות הורות וכו'

מטרניטה מציעים פעם נוספת סדנה בנושא "מסתורי" גן הילדים הגרמני (הרשמה, בחירה וכו') . יום שני , 17 באוקטובר בשעה 10:00 . פרטים בתמונה המצורפת 



פעילויות, אירועים וסיורים מודרכים בעברית בברלין בהמשך השבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה