יום שני, 16 בפברואר 2015

אטרקציות ואתרים לילדים בברלין: האקווריום של גן החיות של ברלין

ברשומה קודמת כתבתי על האקווריום המסחרי "סי לייף", שממוקם באזור אלכסנדרפלאץ במזרח העיר. חוץ מן האקווריום המסחרי הזה, יש אתר נוסף שבו ניתן לראות חיות ים שונות - האקווריום של גן החיות של ברלין במערב העיר.

האקווריום של גן החיות ממוקם ליד ה"צואולוגישר גארטן", הסניף המערבי של גן החיות של ברלין (Zoologischer Garten). ניתן לרכוש כרטיס קומבינציה שיכלול את שני האתרים בכרטיס אחד, אבל ניתן גם להיכנס רק לאקווריום.


יש שם הרבה מינים של בעלי חיים (כולל זוחלים), אבל דינוזאורים כמו האיגואנדון ניתן לראות באקווריום רק כפסל

מה יש שם

בתוך האקווריום תמצאו, בניגוד ל"סי לייף", לא רק כמה חיות מעניינות מן הים, אלא גם חדרים שמוקדשים לזוחלים ולחרקים. כך, לצד כרישים, דגים, מדוזות ועוד, תוכלו למצוא גם תנינים, נחשים, לטאות וחרקים מסוגים שונים. אחת החיות המרתקות ביותר שמתגוררות באקווריום היא הספנודון, חיה כמעט נכחדת שהיא בבחינת "מאובן חי". הלטאה, ילידת ניו-זילנד במקור, לא השתנתה בצורה משמעותית מאז תקופת הדינוזאורים והפרט האקזוטי ביותר לגביה הוא שיש לה מעין "עין שלישית" בקצה הקודקוד.
יש לה שלוש עיניים: ספנודון, זוחל אמיתי, שריד מתקופת הדינוזאורים

אין מסלול מוגדר בתוך האקווריום עצמו שחייבים להיצמד אליו - אפשר לרוץ מיד לחלק שמעניין אתכם, או ללכת לפי סדר חדרים כלשהו.

באופן כללי, העיצוב הרבה יותר שמרני מאשר ה"סי לייף", הרבה יותר "רציני". זה לא מאוד משנה לילדים, אם כי כמה אנשים טענו בפני שהיה לילדים קשה לראות חלק מן האקווריומים הגבוהים יותר.


גם פה אפשר למצוא את נמו



מה עוד




  • אירוע מעניין אחר שמתקיים בערך מדי חודש באקווריום של גן החיות הוא סיור מודרך מותאם לילדים בשעות הערב (החל מ-18:15). הסיור נמשך בערך שעה וחצי. 


כריש טוב מזג


פרטים חשובים 

  • האקווריום פתוח כל יום בין 9:00 ל-18:00. בערב חג המולד הוא פתוח רק עד 14:00 (אבל גם זה משהו) 
  • יש כרטיסים למשפחות (מבוגר ו"עד שלושת" ילדיו) ; ויש גם כרטיס שמיועד להורה עם תינוק עד גיל שנה ונותן לו 50% הנחה; ויש גם הנחות נוספות - למשל למחזיקי כרטיס "ברלין וולקאם קארד".

אקווריום Aquarium Berlin
Budapester Straße 32, 10787 Berlin 
ליד גן החיות 
הגעה: אוטובוסים 100, 200, קווים U2, U1, וכל האוטובוסים/רכבות המגיעים עד תחנת Zoologischer Garten

שעות פתיחה: כל יום בין 9:00 ל-18:00 (למעט ערב חג המולד: 9:00 - 14:00)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה